poniedziałek, 17 września 2012

Hiszpania !

Tak tak, wróciłyśmy. Ciągle jeszcze dochodzimy do siebie po wyjeździe, po długiej podróży, imprezach, braku snu i emocjach, których tam doznałyśmy. Potrzebujemy czasu żeby to wszystko ogarnąć, ale specjalnie dla Was już dziś - pierwsza partia zdjęć :)


widok z balkonu  - hotelowy basen




Park Guell





sad faces :(


Mc donald - zdarzało się nam tam siedzieć na kawie o 3. w nocy ;)




 NO MUSIC - NO LIFE,  IT'S A BAD WORLD!



what the fuck? ;d

Postaramy się odezwać jak najszybciej, tak samo jak zająć się szatą bloga. Trochę zdjęć jest, więc trudno wybrać te najlepsze. W każdym razie wyjazd udany - nawet za bardzo. Każda z nas zapamięta go do końca życia - stety a może niestety..

7 komentarzy:

  1. Super zdjecia. Jak tak patrzyłam poczułam smak wakacji ;DD Bardzo wam laski zazdroszczę !

    zapraszam do mnie :
    http://whereverigo1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Hiszpania! <3 super zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Widać że wycieczka udana :)
    Ja dopiero zaczynam przygodę z blogiem :)

    http://stylishmammy.blogspot.ie/

    OdpowiedzUsuń
  4. Zazdroszcze opalenizny i wyjazdu! :-)

    //zapraszam do mnie po dawkę pozytywnej muzyki! :-)
    somethinglikesnothing.blogspot.com

    Kiss, K.

    OdpowiedzUsuń
  5. zazroszcze pobytu w Hiszpani i opalenizny ;)
    fajny blog ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne zdjęcia, blog również :)

    OdpowiedzUsuń